Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

En växande mage

Av Zarah Sjögren - 9 februari 2014 21:18


    

Det syns kanske inte        Mr.Angus

ordentligt på bilden

men musklerna är

fruktansvärt stora!

Jag lovar ;)



Min mage växer...på bredden. Jag har alltid haft supersmal midja, oavsett strlk på resten av kroppen. Nu håller den  smala midjan på att ersättas av en massa muskler. Strunt samma, jag är stark iallafall!


Idag vart det vila. Ont lite överallt i kroppen och kan inte gå ordentligt så det fick räcka med en långpromenad med Angus. Passade på att handla en massa inför nästa vecka då barnen ska vara hos mig. Det vart några extra kilo att bära på när jag skulle hem. men allting går!

När det blir jobbigt som tex när jag ska gå långt med tunga kassar, brukar jag räkna steg. Idag tänkte jag att jag skulle ta ett nytt grepp om matkassarna efter 200 steg. Efter 200 steg struntade jag i att ställa ner kassarna och valde att pressa mig själv...-bara 100 till, bara 100 till, 100 till. Så tillslut han jag komma till 500 innan jag bytte grepp. Har börjat förstå att min gräns ligger mycket längre fram än vad jag tidigare har trott och jag fullkomligt älskar det! Sen glömde jag bort att räkna...fastnade vid pizzerian :|

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Sjögren - 9 oktober 2015 10:51

Ny blogg! www.mindyourownfitness.bloggplatsen.se ✌🏼️ ...

Av Zarah Sjögren - 24 mars 2015 00:12


  Idag köpte jag nytt pwo....benpasset gick sjukt bra, jag diskade i supermega fart när jag kom hem från gymmet, lagade två maträtter samtidigt, pratade sönder barnens öron, sjöng sönder deras öron ännu mer och kvällspromenaden med hunden gicks...

Av Zarah Sjögren - 10 mars 2015 23:45


      I torsdags var jag tillbaka hos läkaren och fick mitt ärr på magen fixat. Jag vilade därför från träningen på torsdagen men på fredagen var jag tillbaka igen.  Jag kände mig rätt sliten hela förra veckan. Kroppen protesterade och drog ...

Av Zarah Sjögren - 2 mars 2015 23:45


  Ett av alla mina hjärtan och jag duckface-posar på gymmet ❤️ ...eller vad hon gör vet jag inte..😽 Måndag= bröst, triceps och mage. Bröst kör jag knappt men det blev två övningar idag i alla fall. Triceps börjar bli e...

Av Zarah Sjögren - 1 mars 2015 23:45


  Idag var det baksida bendag. Vanligtvis ett favvopass men just nu känns det riktigt tungt. Det har det gjort dom senaste två veckorna. Jag är inte alls lika taggad och jag hittar inte samma "tryck" som jag fick förut. Min egna teori är, förut...

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards