Direktlänk till inlägg 14 december 2014

Inte ofta jag grinar...

Av Zarah Sjögren - 14 december 2014 19:09

 

Ungefär så det känns just nu.....Jag vill att smärtan försvinner och komma igång med träningen nu!!!


Usch och fy vad jag mår dåligt!

Jag har haft världens träningsabstinens och har dämpat begäret genom att vända upp och ned på lägenheten för att rensa ut en massa skit. Det står lådor och kassar med saker precis överallt och jag håller på och donar på 1000 ställen samtidigt. Många skulle nog tycka att det är världens kaos här hemma just nu men för mig är det värsta ordningen! Ordning i kaoset! 

I förrgår framåt eftermiddagen började jag få ont i kroppen. Jag ignorerade som vanligt. På kvällen hade jag så ont så jag nästan grinade. Ontet var som det brukar vara. Hela kroppen gör ont, det gör ont när jag andas och det känns som jag har feber. Smärtan flyttar sig hela tiden men är värst i axeln och höften/ländryggen. Dagen efter, igår, kändes det bra när jag vaknade så jag satte igång igen med mitt rensande bland lådor och Ikeapåsar. Efter en stund kom värken igen och precis som dagen innan tog jag smärtstillande och ignorerade smärtan. Tillslut vart den outhärdlig igen. Det är inte ofta jag grinar men igår gjorde jag det. Idag när jag vaknade var smärtan kvar.

Jag har listat ut att mina skov framförallt kommer när jag är nedsatt på något sätt. Nu efter operationen, förra gången efter infektionen i armen och innan det så fort jag blev trasig på thaiboxningen, vid kraftig träningsvärk osv. 

Nu ska jag försöka sova igen och räknar med att smärtan är borta imorgon när jag vaknat. Guuuud vad jag vill vara hel och träna!! 

 
 
Oslofru

Oslofru

16 december 2014 16:20

Ojdå, ibland har vi jobbigare dagar. Hoppas det blir bättre snart <3

http://www.oslofru.com

Zarah Sjögren

16 december 2014 16:32

Det blir det som tur är alltid ❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Sjögren - 9 oktober 2015 10:51

Ny blogg! www.mindyourownfitness.bloggplatsen.se ✌🏼️ ...

Av Zarah Sjögren - 24 mars 2015 00:12


  Idag köpte jag nytt pwo....benpasset gick sjukt bra, jag diskade i supermega fart när jag kom hem från gymmet, lagade två maträtter samtidigt, pratade sönder barnens öron, sjöng sönder deras öron ännu mer och kvällspromenaden med hunden gicks...

Av Zarah Sjögren - 10 mars 2015 23:45


      I torsdags var jag tillbaka hos läkaren och fick mitt ärr på magen fixat. Jag vilade därför från träningen på torsdagen men på fredagen var jag tillbaka igen.  Jag kände mig rätt sliten hela förra veckan. Kroppen protesterade och drog ...

Av Zarah Sjögren - 2 mars 2015 23:45


  Ett av alla mina hjärtan och jag duckface-posar på gymmet ❤️ ...eller vad hon gör vet jag inte..😽 Måndag= bröst, triceps och mage. Bröst kör jag knappt men det blev två övningar idag i alla fall. Triceps börjar bli e...

Av Zarah Sjögren - 1 mars 2015 23:45


  Idag var det baksida bendag. Vanligtvis ett favvopass men just nu känns det riktigt tungt. Det har det gjort dom senaste två veckorna. Jag är inte alls lika taggad och jag hittar inte samma "tryck" som jag fick förut. Min egna teori är, förut...

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards