Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Zarah Sjögren - 2 mars 2015 23:45

 

Ett av alla mina hjärtan och jag duckface-posar på gymmet ❤️ ...eller vad hon gör vet jag inte..😽



Måndag= bröst, triceps och mage. Bröst kör jag knappt men det blev två övningar idag i alla fall.

Triceps börjar bli en riktig favvo övning. Jag älskar när man får bra kontakt med muskeln vilket jag numer får i triceps.

Magövningar däremot är jag ganska trött på 😴 Jag känner mig helt fantasilös när det gäller magövningar och rutorna lyser med sin frånvaro. För ett halvår sen var jag riktigt stark och hade, om inte åtta så åtminstone sex rutor på magen..Skillnaden nu mot då är förstås hur träningen ser ut. Då körde jag thaiboxning i princip varje dag vilket betyder mycket konditionsträning och mycket magträning. Nu lunkar jag runt på gymmet och lyfter tunga vikter och kör ingen kondition alls, men magrutorna lär dyka upp sen när deffen kommer igång även om det inte känns som det är möjligt just nu. 

Eftersom jag har tröttnat på mina vanliga magövningar har jag prövat lite nya saker men jag saknar verkligen den brännande känslan i magmusklerna som jag fick förr..

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards