Alla inlägg den 28 november 2014

Av Zarah Sjögren - 28 november 2014 01:06


 


Ikväll körde jag rygg, mage, biceps och kondition. Passet gick ovanligt bra! Anledningen till det var för att jag stoppade i mig lite pwo. Jag vart speedad och super taggad såklart 😜 Jag brukar undvika pwo men eftersom älskling springer runt som speedy Gonzales på gymmet och är stark som HeMan kunde jag inte motstå frestelsen och föll för grupptrycket, så idag var jag Superwomen! 

Styrketräningen gick bra och intervallerna på löpbandet kändes lekande lätt. Det kändes som om jag skulle ha kunnat springa i en hel evighet....eller åtminstone tills pwo:n gått ur kroppen 😁 Vanligtvis brukar jag bara köra 10 minuter på löpbandet och sen fortsätta med intervaller på rodden eller på crosstrainern, men idag kunde jag inte slita mig från bandet...kände mig lite som Forrest Gump 👹


Imorgon blir det ben och rumpa. Ett av dom viktigaste passen nu under uppladdningen inför tävling.

I bikini fitness är det viktigt att ha just ben och ass. Så mycket sånt blir det....och ja...rumpan som jag efterlyste försvunnen för fyra månader sen har hittat hem igen 😋 Väldigt skönt! 


Jag ska bli mer generös med att dela med mig av övningar, vikter, kost och bilder...Jag lovar! Skulle behöva en kamera så bilderna håller lite högre kvalitet. På mobilbilderna ser man helt trollkn***ad ut. Inte rättvist. Så en kamera får stå överst på min önskelista....eller tvåa...eller trea...eller tia...men den ska med på listan iallafall 👍


Nu ska jag försöka dansa av mig det här sista ruset av pwon så jag kan sova och låta musklerna växa 💪 Hörs imorgon. Godnatt 😽

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards