Alla inlägg under september 2014

Av Zarah Sjögren - 2 september 2014 00:17

  

Om det är nån som undrar vad det är jag

tittar på så är det duscharna...jag är väl

inte helt bekväm med att ta selfies i

omklädningsrummet...


Usch! Hade glömt bort hur ont man kan ha i låret. Det är tur minnet är yttepytterentavickeexisterande.

Jag har faktiskt inte så blåa ben längre. Förut skiftade låren alltid i lite olika nyanser. Det finns flera orsaker till att benen inte är lika blå idag som förr men det tar jag någon annan gång....


Idag, måndag, körde jag med Michelle på teknikpasset. Hon är grym! I lördags gick hon match och idag är hon på klubben och slåss. En riktig fighter med andra ord. Gillar att köra med henne, hon är snabb som en vessla och teknisk. I vilket fall som helst, under sparringen skickar vi iväg en spark samtidigt och jag får hennes knä ovanför mitt knä. Det gjorde så klart ont som fan och jag stannade upp och klagade lite men fortsatte sen att köra. Nu har jag så jäkla ont! Det gör ont från knät och upp till ljumsken. Jag kommer ha svårt att gå imorgon...skulle ha lindat benet direkt...men men..det var det här med minnet...eller nåt. 

 

Träningen idag var annars så skön. Jag var tveksam till om jag skulle köra Thai idag överhuvudtaget men självklart gjorde jag ju det ändå. Vad annars liksom..

 

Mina söner körde Thai i passet innan och då stod jag med dom och agerade coach. Dom är duktiga båda två men från och med nu måste vi nog lägga om träningsrutinerna lite...

#1 Dom är tvillingar= dom ska INTE köra ihop som par, dom ska stå i varsin del av träningssalen. 

#2 Jag är deras mamma= jag ska INTE agera coach åt mina söner. Det räcker med att dom får höra mitt tjat de övriga 23 timmarna....men det här har jag väl glömt om ett par timmar 🐣


I helgen struntade jag i allt vad vilodag heter. På lördagen körde jag mma och på söndagen ett benpass på gymmet.

Godnatt 🚣

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards