Alla inlägg den 24 september 2014

Av Zarah Sjögren - 24 september 2014 07:43


   

Magstatus

 

Nu har det gått 8 dagar, 11 timmar och 45 minuter sen jag tränade Thai sist....😁 Duktig som få e jag! 🙅

...istället har jag varit på gymmet och kört styrka som ett djur!🐒

Nä men jag har försökt tänka smart och har undvikit sånt som gör ont. Jag har visserligen varit där alla dagar men jag har bara gjort sånt som min kropp klarar och utan smärta.....min älskling lyfter ju så det är lite svårt att hålla sig borta från gymmet...det är i och för sig även väldigt svårt att undvika kraftig träningsvärk när jag tränar med honom.

Tidigare när jag var på gymmet kände jag mig stark när jag lastade på mina vikter. Nu när jag tränar med älskling känner jag mig en aning töntig när han står och peppar mig när jag står och kämpar med 60 kg i knäböj....själv lyfter han 200-300 någonting samtidigt som jag står bredvid och viskar -kom igen nu, med en röst liknande Tobbes i En annan del av Köping 👹 #I'vegotnofeelingatallinthegymIjustlooksmokinghot


Min kropp håller på att läka men jag har fortfarande ont. Thaien väntar jag med minst en vecka till. Mma SKA jag köra den här veckan👊

Det är tur att jag har någon som talar mig till rätta, någon som själv vet precis vad det handlar om...han har till och med hotat med att låsa fast mig i skuffen i sin bil om jag inte låter bli att träna Thai...Det är kärlek det 😻



Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards