Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Zarah Sjögren - 28 augusti 2014 17:23

 


Det var en evighet sen jag skrev nåt här. Anledningen till det är att jag inte har mått så bra...jag har mått skit rent ut sagt. 

Jag har tränat på och även berättat hur jag har mått när folk har frågat. Jag har fått mycket pepp vilket på vissa pass har varit det som har gjort att jag inte har lagt mig ner på golvet och skrikit som en skitunge. 

Jag skäms inte för att säga att jag mår dåligt. Man kan ju inte alltid vara på topp! Nedåt dagarna måste finnas för att uppåt dagarna ska finnas. Sen behöver man kanske inte må så katastrof dåligt men det var väldigt länge sen jag mådde så här. Skitsamma! Jag har börjat med happy pills igen och börjar komma ut ur bubblan. Thank god for happy pills! Det är okej! Man får det 😋


I omklädningsrummet på Allstars härom veckan berättade jag för en tjej att mitt självförtroende var kört i botten och att det kändes riktigt dåligt när jag körde Thai. Hon sa till mig att -det är då du utvecklas Zarah!

Jag har hört det förut men nu tog jag det verkligen till mig. Nu nån vecka senare känner jag att det är precis så. Jag känner att det är något som har lossnat och jag har klivit ett steg framåt. Yeah!!


Nu med dagens träning i ryggen kan jag konstatera att sparringen gick dåligt. Mina linser åkte ut ett par gånger..=guarden var inte där den skulle 😒 Jag spände mig och tänkte inte...då blir det därefter. 

Clinchen kändes bättre och avslutningen på säck kändes riktigt bra! Jag orkar och jag pressar mig själv. Jag tänker fan inte vika mig för nåt!


Efter Thaien körde jag mma. Fy sjutton vad kul det är! Älskar att brottas ❤️

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards