Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Zarah Sjögren - 26 juli 2014 01:14

   

Arlas "50% extra protein mjölk" har

blivit en favorit efter träning.

Rekommenderas starkt 🐄


Idag hände det! Jag hade lite småångest när jag var på väg men väl där fanns det ingen återvändo. Jag körde intervallträning i backen. Det var varmt, det var jobbigt men faktiskt inte fullt så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Manuels peppande och motivationssnack hjälpte naturligtvis till 😉

Efter backen...bad!!


Imorgon SKA jag köra motion på gymmet! Inga ursäkter. Min kondition ska ligga på topp om ett par veckor! 


Jag har egentligen inte så dålig kondition som jag säkert får det att låta. Jag har en bra grundkondition såklart i och med all träning. Jämfört med gemene man är min kondition bra men i kampsportssammanhang, om man vill ta träningen till nästa nivå, duger den verkligen inte. Då krävs det att man löptränar och kör intervaller flera gånger i veckan annars är man död redan efter en rond hård sparring. Så visst! Jag väljer själv! Antingen skiter jag i konditionsträningen och fortsätter lalla på i ett måttligt tempo och hoppar över varannan rond sparring pga att jag inte kan andas och trivs med det. Eller så lägger jag ner ett par-tre timmar i veckan på konditionsträning och börjar sikta mot stjärnorna igen. Det kommer att vara tråkigt, det kommer vara jobbigt och det kommer att göra ont men det är jag villig att ta....jag är aldrig nöjd 👊

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards