Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Zarah Sjögren - 22 juli 2014 09:00

 

world class 

 

I söndags var jag på gymmet och körde ben. Ont i kroppen men kan omöjligt vara hemma och vila. Istället försökte jag ta det lite lugnare med vikterna. Det gick väl sådär. I marklyft tog jag inte i så jag kräktes och squats hoppade jag över helt. Dom övriga övningarna lastade jag på som vanligt. 

Igår, måndag, var jag på klubben och körde thai och därefter lite axlar och triceps. Jag har fö*#%%> jä=+^%# piss ont! Hela kroppen protesterar! Vänstersidan är som sockerdricka från axeln ner till tårna. Förutom att det är bortdomnat gör det ont. Inte bara i axeln och knät som vanligt utan i hela armen och hela benet. Höger axel gör nästan lika ont. Det gick ändå okej när jag boxade på mittsarna men att hålla mitts var helt omöjligt! Stackars Mike! Han fick slå krokarna i luften och köra lowkicks istället..

 

Nu ska jag snart iväg och köra 12 passet. Lite senare blir det gym och sen bio 👊 Sola och bada däremellan kanske ☀️

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards