Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Zarah Sjögren - 19 juli 2014 14:20

 


Tänkte gå och gymma idag men har ont överallt. Kan inte lyfta på någon arm idag.

Jag är lite som en guldfisk. Jag glömmer väldigt snabbt bort att jag har mina "skov" då det gör ont i varenda liten led. Jag har nämnt tidigare att både läkare och sjukgymnaster misstänker att jag har eds eller något liknande men jag vägrar att gå vidare med det och riskera att få en diagnos. Jag föredrar att vara guldfisk ett tag till så jag kan fortsätta träna hårt. Får jag en diagnos kommer hjärnan se till att jag stoppas in i ett fack och må därefter. Så nääää jag är inte sjuk...jag har bara en dålig dag 🐟 


Ikväll ska jag ta fram dom svenska flaggorna och Allstars vimplarna! Ilir fightas i Dublin. "Normal" tid och allt, kan knappt bli bättre...eller jo, om jag hade varit där. 

Ilir är en grym fighter och en fin människa. Jag vet att han vinner, bara vet det 👊

Tor Troeng fightas också ikväll. Sjävklart hejar jag på honom också 😊

Av Zarah Sjögren - 19 juli 2014 02:21

Idag, fredag, körde jag thai. Jag hade förbannat ont i axeln! Den har blivit mycket sämre igen 😟 Jag försöker komma på varför jag har fått så ont igen. Det kan bero på att jag inte styrketränar så mycket just nu...kan vara så. Nästa vecka ska jag inte fuska. 


Jag har känt mig lite nere....nu vet jag varför...tänk att jag blir lika förvånad varje månad!😮

"- Hmmm jag känner mig lite nere och fet och vill dra täcket över huvudet."

Ahhh just det P fucking MS!!!! Undrar om man kan se något mönster i alla blogginlägg när jag har pms och när "stormen" är över...?

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards