Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Zarah Sjögren - 9 juli 2014 23:00

   



Idag har jag kört tre Thaipass.

På morgonen var det coach Joakim Karlsson som höll i passet. Det vart mycket teknik och var väldigt bra, precis som vanligt.

Efter lite bad, solande och lunch var det coach Dan Karlsson som höll i passet. Han levererade också som vanligt med grymma tekniker.

Efter lite mer solande, en timma, var det Madde Vall som höll i passet. Jag har aldrig tränat för henne tidigare men vi tränar på samma klubb och jag vet att hon är en grym fighter. Det var ett väldigt bra pass med mycket tempo. Uppgiftssparring, tekniksparring och en massa däremellan. Grymt! 


På kvällen efter föreläsningen om skador och skadebehandling kände jag mig rastlös så jag gick till gymmet och körde lite. Trots värmen och all träning hade jag mycket krafter kvar. Huvudvärken botades med resorb.

Saltvatten står framme hela tiden utanför träningssalarna så det ska jag inte glömma bort att få i mig imorgon.



Det här var helt klart den skönaste dagen på väldigt länge. Solen skiner, en massa träning och häng med likasinnade thainördar 😋 Bjjnördar finns det gott om också för den delen...


Jag höll hela dagen! Lite ont i axeln, lite kramp i benet men jag höll! 

Jag har äntligen införskaffat fotbolls benskydd och tejpade fast det ena på mitt onda ben under det vanliga benskyddet. Jag tror att det funkade riktigt bra! Har inte fått ont än så länge...

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards