Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Zarah Sjögren - 8 juli 2014 00:49

 

Lite färg och fräknar så man ser lite pigg ut första dagen på thailägret.

Kan tänka mig att färgskalan i ansiktet i slutet av veckan har bytts ut till en mer lilaaktig ton. 👊

 

Imorgon åker jag på träningsläger! Det ska bli grymt! Det värsta är väl att jag inte har känt mig så otränad på länge som jag känner mig just nu. Min kondition är allt annat än bra och högerbenet gör ont när jag sparkar...men vad gör väl det😋

Min plan var egentligen att vara i  toppform till lägret så jag får ut så mycket som möjligt av det.

"Egentligen" är  tyvärr ett begrepp jag använder allt för ofta...men vem vet, jag kanske förvånar mig själv och har grym kondis. Det har hänt förr 👊


Jag är väldigt självkritisk och hård mot mig själv när det gäller träning. Dom kommande dagarna ska jag verkligen försöka slappna av och vara liiite snäll mot mig själv och förutom att träna mycket även ha kul ihop med ett gäng kampsportsnissar.


Prestationen är som bäst när jag piskar mig själv men jag är medveten om att det ibland slår över.

Ett mittemellan läge existerar inte hos mig...någonsin i någonting. Det är verkligen allt eller inget! Jag har försökt att hitta det där mellanmjölks läget flera gånger men det funkar inte. Det är inte jag!

Jag ska försöka balansera upp piskandet med lite kramar under dom här dagarna men har en känsla av att piskrappen blir något fler 😁


Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards