Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Zarah Sjögren - 1 juli 2014 01:48

Det vart ingen thai i dag heller. Fortfarande svullet och fortfarande ont. Jag har nog blivit lite smartare ändå som kan ta såna kloka beslut...måste vara vattnet 🍄

Som vanligt var jag på gymmet i alla fall. Kroppen kändes seg och allt var ovanligt tungt. Ska nog ha en vilodag imorgon. En anledning till att det känns tungt är förstås för att jag har vänt på dygnet och missar en måltid. Det går inte att träna mycket utan att äta ordentligt. Omöjligt att prestera bra då. 

Jag körde biceps, mage och lite rygg. Efteråt sparkade jag på säcken men det gjorde fruktansvärt ont i benet. Jag körde knän, armbågar, boxning och försökte hålla mig till vänstersparkar men det är inte så kul att jobba på säcken när jag måste tänka på att inte sparka med högern. Ett ypperligt tillfälle att träna på vänstern och boxningen men sååå tråkigt att inte kunna köra kombinationer och slänga iväg EN högerspark i alla fall 😟


Imorgon sa jag att jag skulle vila men kom precis på att jag kanske kör ett mma pass ändå...you only live once 😜

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards