Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Zarah Sjögren - 11 juni 2014 15:12

Sitter på bussen på väg till Allstars. Senaste tiden har jag varit lite bekvämare än vanligt och lagt styrketräningen precis innan Thaien så jag slipper åka och träna två gånger om dagen. Om det är så bra är en annan sak. 

Thaiboxningen går väldigt trögt just nu. Återigen har jag fastnat i nåt. Jag liksom fryser till i sparringen och får inte iväg några sparkar, knappt några slag heller 😕 men nu har jag ätit och jag försöker peppa mig själv så ikväll måste det gå bättre. 

Appropå att äta så har jag varit så hungrig senaste tiden! Jag har ätit ganska onyttigt och det märks på en gång. Jag blir så seg, både fysiskt och i huvudet. 


Nu ska jag köra axlar, triceps och bröst och sen får jag se om jag kör boxning eller thai 😊

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards