Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Zarah Sjögren - 5 juni 2014 02:00

Idag var det ungefär som vanligt på träningen...någon höll på att spy upp middagen under thaipasset. Jag höll på att spy när jag ligger på mattan och kör igenom några magövningar när jag hör att någon spottar och fräser pga ett könshår som letat sig in mellan denne någons tänder...för andra gången under kvällen..jag bestämde mig där och då, att aldrig mer andas med öppen mun när jag tränar..😷

Äh, troligtvis var det benhår eller skäggstrån (somomdetärsåmycketfräschare) men hon/någon sa könshår så jag tänker inte ta några risker..stängd mun hädanefter!!


Som vanligt,,Love life, Love Muay Thai...(even if you accidentally happen to swallow a pubic or two) 😘

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards