Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Har jag nämnt att jag äääälskar att träna??

Av Zarah Sjögren - 3 juni 2014 02:39

   

Lorna Jane och Better Bodys ❤️


Idag, måndag, var jag lat och kom aldrig iväg till gymmet. 

Istället för att få panikångest och plocka fram papperspåsen åkte jag en timma tidigare till Allstars och körde ett benpass där innan thaiträningen. Benpasset blev lite halvhjärtat. Dels för att jag inte är van vid det gymmet och dels för att min energi har rymt iväg någonstans...eller så beror energiförlusten helt enkelt på att jag inte har tankat mig själv så vettigt senaste tiden 😁 Idag, menar fortfarande måndag👹, åt jag en kexchoklad till middag precis innan träning och tog en pwo efter benpasset för att orka med thaien...kan ju otroligt nog vara därför jag inte har några krafter 😱 

Efter Thaien skulle jag käka thaimat med Claudia men vi kom inte iväg förrän vid 22 så då fick det bli kebab istället. Inte alls lika gott men jag var sjukt hungrig så jag hade nog kunnat äta nästan vad som helst!


Att träna ben är bland det roligaste som finns men idag gick det inte så bra som det brukar. Det var ovanligt tungt att köra knäböj och jag körde 50 kg 10 x 3 och avslutade med 40 kg 15 snabba. Det var tungt som fan! Jag gick ner ordentligt men måste ha haft för mycket vikt framåt eftersom det gjorde ont i knäna. Det har det aldrig gjort förut men nu gjorde det det och jag, lika envetet korkad som vanligt, fortsatte ändå. Aja, en gång är ingen gång..

Har jag förresten nämnt att jag äääälskar att träna?? Helt oslagbart underbart 😍



 
 
Ingen bild

J. Statham

3 juni 2014 15:22

Är det så där du ser ut på gymmet?? Smoking hot..!!
Du som ääälskar träning så mycket kanske skall fundera på att bli PT?

Zarah Sjögren

3 juni 2014 18:04

😋

Tanken har slagit mig 😊

 
Ingen bild

J Statham

3 juni 2014 20:32

Fast för att vara så dedikerad din träning så verkar du ju äta dåligt, eller i alla fall väldigt lite.. Du måste ju bränna som fan med den träningskombinationen du kör och det finns ju inget värre än att ha släpat sig till gymet ( inte för att det hänt mig senaste 15 åren... haha) eller till det jag tränar och känna att man saknar energin. Man blir ju fan skitsur.. Fast just precis då känner man sig bara sopig och skyller på en dålig dag, sedan fattar man lite senare att förutsättningarna inte var dom bästa. Fast en kexchoklad och en kaffe är ju rätt nice faktiskt.. Nej, du får nog äta sjukt mycket för att det ska bli "för mycket" på din träningsnivå.
Fast varför berättar jag det här för dig...du vet ju redan detta...

Zarah Sjögren

3 juni 2014 22:28

Äh, jag äter ordentligt. Igår var ett undantag ;)
Nä men självklart förstår jag vikten av att äta ordentligt....även om man inte kan tro det ibland :P Matlagning är väl inte en av mina favoritsysselsättningar så för att vara ordentligt "tankad" varje dag borde jag planera bättre och göra storkok en gång i veckan. Ska börja med det i helgen..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Sjögren - 9 oktober 2015 10:51

Ny blogg! www.mindyourownfitness.bloggplatsen.se ✌🏼️ ...

Av Zarah Sjögren - 24 mars 2015 00:12


  Idag köpte jag nytt pwo....benpasset gick sjukt bra, jag diskade i supermega fart när jag kom hem från gymmet, lagade två maträtter samtidigt, pratade sönder barnens öron, sjöng sönder deras öron ännu mer och kvällspromenaden med hunden gicks...

Av Zarah Sjögren - 10 mars 2015 23:45


      I torsdags var jag tillbaka hos läkaren och fick mitt ärr på magen fixat. Jag vilade därför från träningen på torsdagen men på fredagen var jag tillbaka igen.  Jag kände mig rätt sliten hela förra veckan. Kroppen protesterade och drog ...

Av Zarah Sjögren - 2 mars 2015 23:45


  Ett av alla mina hjärtan och jag duckface-posar på gymmet ❤️ ...eller vad hon gör vet jag inte..😽 Måndag= bröst, triceps och mage. Bröst kör jag knappt men det blev två övningar idag i alla fall. Triceps börjar bli e...

Av Zarah Sjögren - 1 mars 2015 23:45


  Idag var det baksida bendag. Vanligtvis ett favvopass men just nu känns det riktigt tungt. Det har det gjort dom senaste två veckorna. Jag är inte alls lika taggad och jag hittar inte samma "tryck" som jag fick förut. Min egna teori är, förut...

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards