Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Zarah Sjögren - 12 maj 2014 18:30

Sitter på bussen påväg till thaien. Jag tränar fortfarande mycket men gör om gör rätt...hoppas jag. 

Jag stressar inte på med Thaien i alla fall utan kör mycket rehab och styrka och faktiskt, peppar peppar, känns kroppen starkare och jag har inte lika ont. Fast å andra sidan..


Förra veckan var en riktig skitvecka. Ingenting fungerade. Det sitter i mitt huvud. Jag är väl medveten om det. 


Just nu ser min träning ut så här, 

thai, teknik och sparring, 4 dagar i veckan

styrka 6 dagar i veckan

sen kör jag även ett säckpass efter styrketräningen. Jag undviker slag för att skona dumaxeln och matar sparkar, armbågar och knän istället. Väääldigt mycket sparkar blir det 😜


Nu, tre timmar senare, sitter jag på bussen på väg från Thaien. 

Mentalt kändes det bättre men jag hade inga krafter! Jag dog redan innan passet hade börjat. Ställde mig på vågen precis som jag brukar göra och jag har gått ner 2 kilo på 1 vecka. Måste nog lägga om min kost så jag orkar mer. 

Skitbenet krampade dessutom som vanligt och dumaxeln och knäna kändes skit som vanligt...men men imorgon har jag glömt bort det onda och kör på igen 😜


Nu måste jag köpa något att käka. Inte för att jag är hungrig överhuvudtaget men jag måste!!

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards