Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Don't do drugs

Av Zarah Sjögren - 29 mars 2014 14:06

 



Igår var jag uppe tidigt igen och körde boxning, fys och gym. Boxningen gick väl sådär. Nu är det min vänsterkrok som strular. Fysen gick bra. Min kondition blir hela tiden bättre. Efter passet körde jag ett benpass + pull-ups och dips. 


Mitt nya motto är; "just listen to some good music and act like you're on cocaine". Jag publicerade dom orden på min Insta och på min Fb här om dagen. Jag har fått lite olika reaktioner, vilket är förståligt, så jag tänkte att jag skulle förklara vad jag menar.

För att jag ska, på ett övertygande sätt, gå in och slåss till 110% varje dag behöver jag hämta kraft någonstans ifrån. Jag vill inte gå in och köra halvdant. I och för sig går jag in i nåt slags fighting mood utan att behöva tänka så mycket, det sker per automatik, men ska jag möta någon jag vet är mycket bättre än mig kan jag behöva stärka mig själv innan. Samma sak utanför ringen. Vissa dagar är mitt självförtroende och min självkänsla körd i botten. Då vill jag inte gå ut överhuvudtaget. Jag vill inte träffa människor. Då behöver jag ta till något för att palla med att gå ut och dessutom gå ut med ett självförtroende av stål. Kokain tänker jag ju självklart inte ta! Jag är helt och fullt emot droger! Det finns alldeles för mycket baksidor. Men!! jag kan Tänka på ett visst sätt för att möta nya utmaningar med ett starkt sinne. Alla förstår säkert inte vad jag menar och det behöver ni inte heller göra. Det här är något som funkar för Mig och för mig är det det som är väsentligt.

Don't do drugs för det är bara riktigt äckligt korkat, det kommer man ingenstans på, men tanken är fri ❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Sjögren - 9 oktober 2015 10:51

Ny blogg! www.mindyourownfitness.bloggplatsen.se ✌🏼️ ...

Av Zarah Sjögren - 24 mars 2015 00:12


  Idag köpte jag nytt pwo....benpasset gick sjukt bra, jag diskade i supermega fart när jag kom hem från gymmet, lagade två maträtter samtidigt, pratade sönder barnens öron, sjöng sönder deras öron ännu mer och kvällspromenaden med hunden gicks...

Av Zarah Sjögren - 10 mars 2015 23:45


      I torsdags var jag tillbaka hos läkaren och fick mitt ärr på magen fixat. Jag vilade därför från träningen på torsdagen men på fredagen var jag tillbaka igen.  Jag kände mig rätt sliten hela förra veckan. Kroppen protesterade och drog ...

Av Zarah Sjögren - 2 mars 2015 23:45


  Ett av alla mina hjärtan och jag duckface-posar på gymmet ❤️ ...eller vad hon gör vet jag inte..😽 Måndag= bröst, triceps och mage. Bröst kör jag knappt men det blev två övningar idag i alla fall. Triceps börjar bli e...

Av Zarah Sjögren - 1 mars 2015 23:45


  Idag var det baksida bendag. Vanligtvis ett favvopass men just nu känns det riktigt tungt. Det har det gjort dom senaste två veckorna. Jag är inte alls lika taggad och jag hittar inte samma "tryck" som jag fick förut. Min egna teori är, förut...

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards