Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Zarah Sjögren - 25 mars 2014 23:09

Idag var jag på gymmet vid 8 och körde slut på mina ben. Började med pull ups 20x3 varvat med dips 20x3. Dog lite för att sen återuppstå och köra BEN. Jag trodde på riktigt att jag visste vad hård benträning var men oj så fel jag hade!! Det gjorde så fruktansvärt ont i mina ben och som att det inte var nog med att benen brann och att min coach piskade mig på ryggen, stod Alexander "The Mauler" och sa att jag skulle kämpa medan jag skrek och grät om vart annat....det var nog i och för sig därför jag tog mig igenom skiten...😁

Jag har redan sån grym träningsvärk att jag varken kan sitta, ligga eller stå normalt. Imorgon kommer jag bara kunna hasa mig fram med hjälp av armarna och i övermorgon kommer jag bara ligga och dregla...


Helt otroligt, men jag tränade varken thai på lunchpasset eller på kvällspasset! Jag haltade iväg till cityakuten istället för att få mitt osparkbara ben röntgat men fick höra när jag kom dit att dom hade slutat ta emot traumafall.

-Sa du att han sparkade dig på benet??!!

-Eh...ja...det gör "han" varje dag..

Jag har slutat tänka på hur konstigt det kanske låter i andras öron, eller vad folk tänker när dom ser mina blåa ben och armar..för mig är det vardag. Det är så det är, alltid kommer att vara och förhoppningsvis så "han" ser ut också 😜

Jaha, risken är nu väldigt liten att jag kommer att ta mig till något annat ställe för att kolla upp benet. Imorgon blir det värktabletter och ett överdrivet hårt lindat ben så jag åtminstone kan hoppa runt lite på Thaien, för inte en chans att jag missar passet imorgon! Ska släpa mig till gymmet på morgonen också för att ro lite...vad roooligt ❤️...eller det blir roligt om några veckor när kroppen är explosiv och redo för "han" i ringen...

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards