Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Zarah Sjögren - 10 mars 2014 23:51

 

Jag har vilat fredag, lördag och söndag. Idag var det dags igen för ett pass med tävlingsgruppen. Jag var inte taggad för sparring överhuvudtaget så jag struntade i det helt enkelt. Jag hoppade lite hopprep och gjorde situps istället. Men nu får det varA slut på mesandet! På riktigt! Fr.o.m imorgon ska jag köra hårt igen, annars blir det ingen match..och jag SKA gå match. Jag ska väga mig imorgon och prata med mina tränare om vilken vikt jag ska ner till. Vill som sagt ner till 54kg...

Den här veckan är mina tre "små" änglar hos mig så jag kan inte träna så mycket extra, men imorgon ska jag köra lite extra innan passet med coach Luis. 


Grymt Alexander och Ilir! Ett stort Grattis! Även bra jobbat Mats! Nästa gång....👊

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards