Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Flashi bashi multitool zarah

Av Zarah Sjögren - 16 februari 2014 02:14

Kan inte sova. Fick ett starkt sug efter något salt så nu efter två timmars inre dialog och konflikt gick jag till köket och hämtade chips....Chips lixom??! Jag brukar för det första aldrig ha ett behov av att äta på kvällen/natten och dessutom chips??! Det äter jag aldrig!

Den här helgen har det inte funnits något stopp på mitt ätande. Jag har ätit goda saker, äckliga saker, sånt som jag aldrig skulle stoppa i min mun saker och nu kräksäckel chips!! Det är helt klart någon form av tics jag har. Bara för att jag inte får måste jag göra det. Och inte bara göra det, jag måste överdriva det 10000 gånger när jag gör det! Dum i huvudet eller Tics. 


Jag ligger och tänker på, förutom äckelchips, slemor och annat vidrigt, på vilket oooootroligt fult bloggnamn jag har. Jag tänker och tänker men kommer inte på något annat. 

MascaraZarah kom till när jag startade en blogg på 30-talet. jag visste aldrig vad jag skulle skriva så det vart bara ett par krystade inlägg om vilket smink som var snyggast till dom gula tofflorna när jag hade den röda masken....så jag slutade och tog bort inläggen när jag insåg hur iq befriade dom var och skämdes nästan ihjäl. Nu är den mascarazarah begravd och i brist på fantasi vart det det namnet här också. 

Förvisso använder jag ALLTID mascara som smetas ut lite gulligt under varje träningspass. Men det känns som att jag har vuxit ifrån det namnet nu....men vad ska jag heta istället?! Det får inte vara för krystat som "flashi bashi multitool zarah" eller nåt liknande. Men vad då??!! Jag vet inte till vad men jag kommer snart att byta namn på bloggen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Sjögren - 9 oktober 2015 10:51

Ny blogg! www.mindyourownfitness.bloggplatsen.se ✌🏼️ ...

Av Zarah Sjögren - 24 mars 2015 00:12


  Idag köpte jag nytt pwo....benpasset gick sjukt bra, jag diskade i supermega fart när jag kom hem från gymmet, lagade två maträtter samtidigt, pratade sönder barnens öron, sjöng sönder deras öron ännu mer och kvällspromenaden med hunden gicks...

Av Zarah Sjögren - 10 mars 2015 23:45


      I torsdags var jag tillbaka hos läkaren och fick mitt ärr på magen fixat. Jag vilade därför från träningen på torsdagen men på fredagen var jag tillbaka igen.  Jag kände mig rätt sliten hela förra veckan. Kroppen protesterade och drog ...

Av Zarah Sjögren - 2 mars 2015 23:45


  Ett av alla mina hjärtan och jag duckface-posar på gymmet ❤️ ...eller vad hon gör vet jag inte..😽 Måndag= bröst, triceps och mage. Bröst kör jag knappt men det blev två övningar idag i alla fall. Triceps börjar bli e...

Av Zarah Sjögren - 1 mars 2015 23:45


  Idag var det baksida bendag. Vanligtvis ett favvopass men just nu känns det riktigt tungt. Det har det gjort dom senaste två veckorna. Jag är inte alls lika taggad och jag hittar inte samma "tryck" som jag fick förut. Min egna teori är, förut...

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards