Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Zarah Sjögren - 13 februari 2014 00:30

Så förbannat jävla apskönt är det att träna thaiboxning! Kvällens pass med tävlingsgruppen var så mycket jobbigare än det har varit på länge. Dels beror det väl på min förkylning som har krupit ner i luftrören, men det var, förutom det, ett riktigt hårt pass ändå. Mycket fokus på kombinationer. Boxningen kändes lite, lite bättre idag. Kan iof bero på att jag började käka antiinflammatoriskt igår....När jag vaknade imorse hade jag inte ont någonstans! Det har inte hänt på jag vet inte hur länge, så det var en skön, befriande känsla. 

Vi körde mittsar och sen hård sparring. Jag fick hälsa på "Gubben i lådan". Helt fruktansvärt jobbigt!! Många smällar fick jag, vilket inte stör mig men konditionsmässigt var det en mardröm! 

Mina ben är lite mer svullna och skiftar ytterligare lite mer i blått. Käken är lite mer svullen och det var ytterligare lite svårare att gapa och tugga....äkta kärlek ❤️ Kan inte tänka mig en bättre kväll än ett hårt Thaipass på klubben....det är så alla mina kvällar ser ut och det finns inget som kan få mig att tröttna.

Jag och Amelie satt iof efteråt och funderade på varför vi utsätter oss för det här varje dag. Varför inte minigolf liksom...eller frimärkssamling....nä, vi väljer att gå och få spö varje dag istället 👏 Fast vi ger ju stryk också!! som om det skulle vara bättre...

Imorgon MÅSTE jag till gymmet och löpbandet! Konditionen MÅSTE bli bättre!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards